שיווק ומכירות מה זה אומר להיות מנהל תקשורת שיווקית?

מנהל תקשורת שיווקית, או Marcom, אחראי על בניית זהות תקשורתית ומודעות למותג אותו הוא מפרסם במטרה להעלות מכירות. מנהל תקשורת שיווקית אחראי על העברת מסרים באמצעים וכלים שונים בהתאם לאסטרטגיה התואמת את היעדים העסקיים של הארגון. עבודתו כוללת בין היתר ערוצי שיווק שונים כגון מדיה חברתית, קידום אתרים, שיח ברשת, פרסום במדיה מסורתית במידת הצורך (רדיו, טלויזיה, שלטי חוצות), ותפקידו בארגונים רבים לגבש את המסרים ולאפיין את יישומם.

בואו להיות חלק מחוכמת ההמונים
שתף את הידע שלך
חלוקת זמן אופיינית בתפקיד
8:00ישיבת צוות עם מעצבים, כותבים, מנהל מכירות
9:00ישיבת צוות עם מעצבים, כותבים, מנהל מכירות
10:00ישיבת צוות עם מעצבים, כותבים, מנהל מכירות
11:00פגישה עם משרד דיגיטל
12:00פגישה עם משרד דיגיטל
13:00ארוחת צהריים
14:00ארוחת צהריים
15:00מעקב פרסומים, לוחות זמנים, ROI
16:00מעקב פרסומים, לוחות זמנים, ROI
17:00מיילים ועדכונים שוטפים
18:00מיילים ועדכונים שוטפים
19:00
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
היומן מציג המחשת לו"ז יומי ולא אגרגציה סטטיסטית.

ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה

12345678910
ביקוש נמוך   ביקוש גבוה

שכר

שכר התחלתי 12000 ₪ - 8000 ₪
בכירים22000 ₪ - 18000 ₪

השכר הינו בשקלים, ומתייחס לתחילת טווח השנים המצויינות בעמודה הרלוונטית. מסלול הקריירה המוצג מהווה דוגמא אחת מיני מסלולים אפשריים רבים
 
הכשרה אופיינית

מסלולי לימוד להכשרת המקצוע

מוסדות לימוד
[wonderplugin_carousel id="91"]
מה מספרים על המקצוע

המקצוע שיווקי גרידא, וכולל בתוכו אחריות להעברת המסרים באופן המתאים. העוסקים במקצוע חייבים להיות מאוד אנרגטיים, קצת "מכורים" לעבודה שחיים ונושמים תקשורת ומצד שני בעלי ראש עסקי לחלוטין. העבודה מתבצעת פעמים רבות מול אנשים טכניים, וצריך לדעת לגשר על הפער התקשורתי בין הצדדים הטכניים של המותג לבין הצד התדמיתי שבו. לא מתאים לאנשים שמחפשים תפקיד שקט.

כאן המקום שלכם לשתף אותנו. דרגו את מאפייני המשרה, כדי שכולם ידעו איך זה להיות
מנהל תקשורת שיווקית

  • עבודה שדורשת יצירתיות וחדשנות (על בסיס קבוע)
  •  
  • עבודה מול ממשקים רבים
  •  
  • עבודה עצמאית
  •  
  • עבודה דינמית ומגוונת
  •  
  • ריבוי נסיעות
  •  
  • עבודה שוחקת במיוחד
  •  
  • שעות עבודה שונות מהמקובל בתעשייה
  •  
  • עומס עבודה גבוה
  •  
דירוג שביעות רצון מהמקצוע על פי הגולשים