שיווק ומכירות מה זה אומר להיות Customer Success Manager?

Customer Success Manager - הוא מקצוע שמהותו היא אחריות על הקשר עם לקוחות מהרגע שאחרי המכירה ולאורך תקופת השימוש שלהם במערכת. התפקיד כולל הטמעה, ניטור שימוש ופנייה תקופתית יזומה ללקוחות. במטרה להעלות את שביעות רצון הלקוחות ואת השימוש החוזר במערכת, הפונקציה של מנהל Customer Success חשובה במיוחד בחברות שמוכרות שירותים לחברות אחרות (בשונה ממכירה לציבור הרחב).

בואו להיות חלק מחוכמת ההמונים
שתף את הידע שלך
חלוקת זמן אופיינית בתפקיד
8:00הטמעת המוצר ללקוחות
9:00פנייה תקופתית ללקוחות ובדיקת שביעות רצונם
10:00פנייה תקופתית ללקוחות ובדיקת שביעות רצונם
11:00ישיבת צוות
12:00ישיבת צוות
13:00ארוחת צהריים
14:00ארוחת צהריים
15:00מיילים ועדכונים שוטפים
16:00מיילים ועדכונים שוטפים
17:00מיילים ועדכונים שוטפים
18:00כתיבת דוחות לגבי התקדמות המערכות אצל לקוחות
19:00כתיבת דוחות לגבי התקדמות המערכות אצל לקוחות
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
היומן מציג המחשת לו"ז יומי ולא אגרגציה סטטיסטית.

ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה

12345678910
ביקוש נמוך   ביקוש גבוה

שכר

שכר התחלתי 15000 ₪ - 9000 ₪
בכירים30000 ₪ - 20000 ₪

השכר הינו בשקלים, ומתייחס לתחילת טווח השנים המצויינות בעמודה הרלוונטית. מסלול הקריירה המוצג מהווה דוגמא אחת מיני מסלולים אפשריים רבים
 
הכשרה אופיינית

מסלולי לימוד להכשרת המקצוע

מוסדות לימוד
מה מספרים על המקצוע

מתאים למי שאוהב לעבוד עם אנשים אחרים, למי שמבין צרכים של לקוחות ומסוגל לתרגם טכנולוגיה עבור משתמשים. אנשים שעוסקים במקצוע חייבים להיות בעלי אוריינטציה טכנולוגית מצד אחד ומצד שני חייבים להיות מאוד תקשורתיים עם יחסי אנוש מצוינים ויכולת לקיחת אחריות. באופן כללי התפקיד הוא ניהולי, ודורש יכולות ניהוליות - אבל הפרטים הספציפיים משתנים ממקום למקום. עבודה מול לקוחות (גם עסקיים) יכולה להיות מתישה, רצוי לבוא עם הרבה אנרגיות.

כאן המקום שלכם לשתף אותנו. דרגו את מאפייני המשרה, כדי שכולם ידעו איך זה להיות
Customer Success Manager

  • עבודה שדורשת יצירתיות וחדשנות (על בסיס קבוע)
  •  
  • עבודה מול ממשקים רבים
  •  
  • עבודה עצמאית
  •  
  • עבודה דינמית ומגוונת
  •  
  • ריבוי נסיעות
  •  
  • עבודה שוחקת במיוחד
  •  
  • שעות עבודה שונות מהמקובל בתעשייה
  •  
  • עומס עבודה גבוה
  •  
דירוג שביעות רצון מהמקצוע על פי הגולשים