שיווק ומכירות מה זה אומר להיות Customer Success Manager?

Customer Success Manager -  תפקיד שמהותו היא אחריות על הקשר עם לקוחות מהרגע שאחרי המכירה ולאורך תקופת השימוש שלהם במערכת, באופן שמאפשר ללקוחות להשיג את יעדיהן כתוצאה מההתקשרות עם החברה המספקת את השירות. מנהל ה CS אחראי לייצר תהליכים פרואקטיביים שיובילו לשביעות רצון הלקוחות מהשירות ולחידוש המנוי והשימוש במערכת, שכן מטרת התפקיד היא למזער עד כמה שניתן אחוזי נטישה של לקוחות. התפקיד כולל תהליכי התנעה, ניטור שימוש ופנייה תקופתית יזומה ללקוחות במודלים משתנים בהתאם לאופי הלקוח. הפונקציה של מנהל Customer Success נפוצה במיוחד בחברות תוכנה שמוכרות מנויים לחברות אחרות, במודל SaaS למשל. 

בואו להיות חלק מחוכמת ההמונים
שתף את הידע שלך
חלוקת זמן אופיינית בתפקיד
8:00
9:00Client On boarding Meeting
10:00Client On boarding Meeting
11:00CS team meeting
12:00CS team meeting
13:00Lunch
14:00Lunch
15:00Emails & Correspondence
16:00Emails & Correspondence
17:00Emails & Correspondence
18:00Business review report
19:00Business review report
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
היומן מציג המחשת לו"ז יומי ולא אגרגציה סטטיסטית.

ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה

12345678910
ביקוש נמוך   ביקוש גבוה

שכר

שכר התחלתי 15000 ₪ - 11000 ₪
בכירים30000 ₪ - 20000 ₪

השכר הינו בשקלים, ומתייחס לתחילת טווח השנים המצויינות בעמודה הרלוונטית. מסלול הקריירה המוצג מהווה דוגמא אחת מיני מסלולים אפשריים רבים
 
הכשרה אופיינית

מסלולי לימוד להכשרת המקצוע

מוסדות לימוד
מה מספרים על המקצוע

התפקיד מתאים לאנשים יוזמים, תקשורתיים ובעלי אוריינטציה עסקית גבוהה. מנהל ה CS בעצם מנתח ומתרגם את צרכי הלקוחות לפעולות ברורות בחברה על מנת לתת ללקוח מענה מקסימלי ולעודד חידוש והרחבה של המנוי עד כמה שניתן. אנשים שעוסקים במקצוע לרוב בעלי אוריינטציה טכנולוגית וידע טכני מינימלי, אבל לא בכל מקום זו דרישה מחייבת. הם כן חייבים להיות פרואקטיביים, בעלי יחסי אנוש מצוינים ויכולת לקיחת אחריות. באופן כללי התפקיד הוא ניהולי, לרוב ניהול מטריציוני שדורש יכולות הובלה והשפעה ללא סמכות פורמלית, כך שיש יתרון לאנשים כריזמתיים. עבודה מול לקוחות (גם עסקיים) יכולה להיות מתישה, רצוי לבוא עם הרבה אנרגיות. כישורים מכירתיים גבוהים יכולים לתרום מאוד לתפקיד.

כאן המקום שלכם לשתף אותנו. דרגו את מאפייני המשרה, כדי שכולם ידעו איך זה להיות
Customer Success Manager

  • עבודה שדורשת יצירתיות וחדשנות (על בסיס קבוע)
  •  
  • עבודה מול ממשקים רבים
  •  
  • עבודה עצמאית
  •  
  • עבודה דינמית ומגוונת
  •  
  • ריבוי נסיעות
  •  
  • עבודה שוחקת במיוחד
  •  
  • שעות עבודה שונות מהמקובל בתעשייה
  •  
  • עומס עבודה גבוה
  •  
דירוג שביעות רצון מהמקצוע על פי הגולשים