מנהלה ומשאבי אנוש מה זה אומר להיות מנהל רכש?
מנהל רכש - התפקיד כולל בעיקר ניהול מו"מ מול ספקים , בנייה ניהול וייבוא של תהליכי רכש. פעמים רבות מדובר בקניינים האחראיים בין היתר לרכישת ציוד לשימוש משרדי או ארגוני בתעשייה, במפעלים וכו'. מנהלי רכש מבצעים סקירת ספקים, מנהלים משא ומתן לרכישה, בודקים את איכות המוצרים ואחראים על אספקת הציוד לכלל הארגון.
8:00 | מיילים |
---|---|
9:00 | מיילים |
10:00 | ישיבת צוות במשרד |
11:00 | ישיבת צוות במשרד |
12:00 | ישיבת צוות במשרד |
13:00 | ארוחת צהריים |
14:00 | ארוחת צהריים |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | עבודה מול שאר עובדי החברה |
18:00 | עבודה מול שאר עובדי החברה |
19:00 | כתיבת דוחות והגשת הצעות רכישה |
20:00 | כתיבת דוחות והגשת הצעות רכישה |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה
שכר
שכר התחלתי 12000 ₪ - 8000 ₪
בכירים20000 ₪ - 15000 ₪
עבודה כמנהל רכש היא עבודה מאוד דינאמית ומגוונת המצריכה "חוש מסחרי". כוללת ממשק רחב מול אנשים ולכן מצריכה יכולות ביטוי גבוהות. לעיתים תתבצע בחו"ל. תכונה אחת שאי אפשר להתפשר עליה היא אסרטיביות שנדרשת גם בתהליכי המשא ומתן וגם באופן כללי בעבודה מול גורמים שונים.