שיווק ומכירות מה זה אומר להיות מנהל תקשורת שיווקית?
מנהל תקשורת שיווקית, או Marcom, אחראי על בניית זהות תקשורתית ומודעות למותג אותו הוא מפרסם במטרה להעלות מכירות. מנהל תקשורת שיווקית אחראי על העברת מסרים באמצעים וכלים שונים בהתאם לאסטרטגיה התואמת את היעדים העסקיים של הארגון. עבודתו כוללת בין היתר ערוצי שיווק שונים כגון מדיה חברתית, קידום אתרים, שיח ברשת, פרסום במדיה מסורתית במידת הצורך (רדיו, טלויזיה, שלטי חוצות), ותפקידו בארגונים רבים לגבש את המסרים ולאפיין את יישומם.
8:00 | ישיבת צוות עם מעצבים, כותבים, מנהל מכירות |
---|---|
9:00 | ישיבת צוות עם מעצבים, כותבים, מנהל מכירות |
10:00 | ישיבת צוות עם מעצבים, כותבים, מנהל מכירות |
11:00 | פגישה עם משרד דיגיטל |
12:00 | פגישה עם משרד דיגיטל |
13:00 | ארוחת צהריים |
14:00 | ארוחת צהריים |
15:00 | מעקב פרסומים, לוחות זמנים, ROI |
16:00 | מעקב פרסומים, לוחות זמנים, ROI |
17:00 | מיילים ועדכונים שוטפים |
18:00 | מיילים ועדכונים שוטפים |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה
שכר
שכר התחלתי 12000 ₪ - 8000 ₪
בכירים22000 ₪ - 18000 ₪
המקצוע שיווקי גרידא, וכולל בתוכו אחריות להעברת המסרים באופן המתאים. העוסקים במקצוע חייבים להיות מאוד אנרגטיים, קצת "מכורים" לעבודה שחיים ונושמים תקשורת ומצד שני בעלי ראש עסקי לחלוטין. העבודה מתבצעת פעמים רבות מול אנשים טכניים, וצריך לדעת לגשר על הפער התקשורתי בין הצדדים הטכניים של המותג לבין הצד התדמיתי שבו. לא מתאים לאנשים שמחפשים תפקיד שקט.