שיווק ומכירות מה זה אומר להיות Digital PPC Manager?
מנהל קמפיינים בשיטת PPC אמון על בנייה וניהול קמפיינים המתבצעים ברשתות חברתיות ובגוגל עבור החברה. במסגרת תפקידו עליו לשלוט במגוון הרשתות במטרה להתאימן לפרסום העסק, לבצע ניתוח אפקטיביות עבור הקמפיינים, לנהל צוות קמפיין ולבצע אופטימיזציה לקמפיינים עבור החברה.
חלוקת זמן אופיינית בתפקיד
8:00 | Supervise campaign designs |
---|---|
9:00 | Supervise campaign designs |
10:00 | ROI Analysis of clicks |
11:00 | ROI Analysis of clicks |
12:00 | ROI Analysis of clicks |
13:00 | Lunch |
14:00 | Lunch |
15:00 | Team meeting |
16:00 | Team meeting |
17:00 | Social Networks Posting |
18:00 | Social Networks Posting |
19:00 | Emails & corespondence |
20:00 | Emails & corespondence |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה
שכר
שכר התחלתי 11000 ₪ - 8000 ₪
בכירים26000 ₪ - 22000 ₪
מה מספרים על המקצוע
תפקיד מגוון ומאתגר המשלב התפתחות מתמדת. העבודה דורשת לשלב בין ממשק שוטף עם אנשים בעיקר ברשתות חברתיות, לבין אנליטיות וחשיבה כמותית לניתוחי כדאיות. נדרשת הכרה מתמדת של השוק ההולך ומתפתח, יצירתיות בפתרון בעיות ואנגלית ברמה גבוהה. חייב להרגיש בנוח עם מספרים - נדרשת הבנה של אחוזים, ממוצע, יחס וכדומה. חשוב להיות מאד מסודרים בעבודה, וגם לדעת ליצור תוכן ישיר ופרסומי.