
שיווק ומכירות מה זה אומר להיות Customer Success Manager?
Customer Success Manager - תפקיד שמהותו היא אחריות על הקשר עם לקוחות מהרגע שאחרי המכירה ולאורך תקופת השימוש שלהם במערכת, באופן שמאפשר ללקוחות להשיג את יעדיהן כתוצאה מההתקשרות עם החברה המספקת את השירות. מנהל ה CS אחראי לייצר תהליכים פרואקטיביים שיובילו לשביעות רצון הלקוחות מהשירות ולחידוש המנוי והשימוש במערכת, שכן מטרת התפקיד היא למזער עד כמה שניתן אחוזי נטישה של לקוחות. התפקיד כולל תהליכי התנעה, ניטור שימוש ופנייה תקופתית יזומה ללקוחות במודלים משתנים בהתאם לאופי הלקוח. הפונקציה של מנהל Customer Success נפוצה במיוחד בחברות תוכנה שמוכרות מנויים לחברות אחרות, במודל SaaS למשל.
8:00 | |
---|---|
9:00 | Client On boarding Meeting |
10:00 | |
11:00 | CS team meeting |
12:00 | CS team meeting |
13:00 | CS team meeting |
14:00 | |
15:00 | Emails & Correspondence |
16:00 | Emails & Correspondence |
17:00 | Emails & Correspondence |
18:00 | Emails & Correspondence |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה
שכר
שכר התחלתי 15000 ₪ - 11000 ₪
בכירים30000 ₪ - 20000 ₪
התפקיד מתאים לאנשים יוזמים, תקשורתיים ובעלי אוריינטציה עסקית גבוהה. מנהל ה CS בעצם מנתח ומתרגם את צרכי הלקוחות לפעולות ברורות בחברה על מנת לתת ללקוח מענה מקסימלי ולעודד חידוש והרחבה של המנוי עד כמה שניתן. אנשים שעוסקים במקצוע לרוב בעלי אוריינטציה טכנולוגית וידע טכני מינימלי, אבל לא בכל מקום זו דרישה מחייבת. הם כן חייבים להיות פרואקטיביים, בעלי יחסי אנוש מצוינים ויכולת לקיחת אחריות. באופן כללי התפקיד הוא ניהולי, לרוב ניהול מטריציוני שדורש יכולות הובלה והשפעה ללא סמכות פורמלית, כך שיש יתרון לאנשים כריזמתיים. עבודה מול לקוחות (גם עסקיים) יכולה להיות מתישה, רצוי לבוא עם הרבה אנרגיות. כישורים מכירתיים גבוהים יכולים לתרום מאוד לתפקיד.