
שיווק ומכירות מה זה אומר להיות פלנר?
פלנר - הפלנר מועסק לרוב במשרד פרסום ואחראי על תכנון הפן האסטרטגי של השיווק. עבודתו כוללת הכרה לעומק של צרכי הלקוח, ניתוחי שוק, ניתוח צרכני וניתוח המוצר. במסגרת תפקידו הפלנר מוציא בריף אסטרטגיה לגורמים השונים במשרד ומספק מידע הכולל תובנות שעלו מתוך תהליך הניתוח הצרכני, על השוק ועל המוצר. תפקידו מתבצע הן מול הלקוח והן מול התקציבאי ואנשי הקריאטיב.
8:00 | ניתוח שוק עבור מותג חדש (בחינת מתחרים, איסוף מידע) |
---|---|
9:00 | ניתוח שוק עבור מותג חדש (בחינת מתחרים, איסוף מידע) |
10:00 | ניתוח שוק עבור מותג חדש (בחינת מתחרים, איסוף מידע) |
11:00 | ישיבת צוות שיווק |
12:00 | ישיבת צוות שיווק |
13:00 | ארוחת צהריים |
14:00 | ארוחת צהריים |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | אנליזה תקשורתית למותג קיים (ניטור שיח אינטרנטי) |
18:00 | אנליזה תקשורתית למותג קיים (ניטור שיח אינטרנטי) |
19:00 | אנליזה תקשורתית למותג קיים (ניטור שיח אינטרנטי) |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
8:00 | |
---|---|
9:00 | |
10:00 | |
11:00 | |
12:00 | |
13:00 | |
14:00 | |
15:00 | |
16:00 | |
17:00 | |
18:00 | |
19:00 | |
20:00 | |
21:00 | |
22:00 |
ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה
שכר
שכר התחלתי 10000 ₪ - 6000 ₪
בכירים17000 ₪ - 15000 ₪
המקצוע משלב יכולות אנליטיות וקריאייטיביות, מתאים למי שאוהב להבין מה מניע אנשים בבחירות שלהם, ואוהב פרסום. תפקיד מאתגר המצריך יצירתיות, אנליטיות וראש גדול לביצוע התאמה לתנאי השוק המשתנים בצורה דינאמית. על הפלנר להכיר לעומק את תחום השיווק על כל המיומנויות הכרוכות בכך, כמו גם את קהלי היעד השונים. התפקיד מצריך יכולת עבודה עצמאית הדורשת אחריות, וגם ממשק שוטף עם אנשים ויכולת עבודה בצוות.