מנהלה ומשאבי אנוש מה זה אומר להיות מזכיר/ מנהל לשכה?

מנהל לשכה - לרוב המקצוע מוכר כ"מנהלת לשכה" או "מזכירה" כיוון שנכון להיום קיים בו רוב נשי. העבודה כמזכירה כוללת ממשק שוטף מול עובדי החברה בכל התפקידים. ניהול יומן ותיאום פגישות, קבלת פנים, ניהול סדר יום של המנהל ומתן מענה שוטף לכל הגורמים המגיעים אל הלשכה (למשל לשכת מנכ"ל). במקרים מסויימים מדובר בתפקיד בכיר כאשר הלשכה גדלה או כאשר עולמות התוכן מורכבים.

בואו להיות חלק מחוכמת ההמונים
שתף את הידע שלך
חלוקת זמן אופיינית בתפקיד
8:00מיילים
9:00מיילים
10:00מיילים
11:00ישיבת צוות במשרד
12:00ישיבת צוות במשרד
13:00ארוחת צהריים
14:00ניהול יומן
15:00ניהול יומן
16:00ניהול יומן
17:00מענה לשיחות ומתן שירות לעובדי המשרד
18:00מענה לשיחות ומתן שירות לעובדי המשרד
19:00
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
8:00
9:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
היומן מציג המחשת לו"ז יומי ולא אגרגציה סטטיסטית.

ביקוש עד כמה המשרה נדרשת בשוק העבודה

12345678910
ביקוש נמוך   ביקוש גבוה

שכר

שכר התחלתי 5000 ₪ - 7000 ₪
בכירים8000 ₪ - 9000 ₪

השכר הינו בשקלים, ומתייחס לתחילת טווח השנים המצויינות בעמודה הרלוונטית. מסלול הקריירה המוצג מהווה דוגמא אחת מיני מסלולים אפשריים רבים
 
הכשרה אופיינית

מסלולי לימוד להכשרת המקצוע

מוסדות לימוד

The specified carousel id does not exist.

מה מספרים על המקצוע

אדם שעובד כמזכיר/ה או כמנהל/ת לשכה חייב להקרין פתיחות, אכפתיות ויחסי אנוש טובים. יכולות סדר וארגון, אחריות ומסירות הן תכונות הכרחיות. עבודה אינטנסיבית תחת לחץ ולעיתים מעט שוחקת, אך מהווה דריסת רגל ראשונית בתחום משאבי האנוש לעיתים. אם משלימים השכלה מסויימת אפשר להתקדם הרבה בזכות העבודה הרציפה עם ההנהלה.

כאן המקום שלכם לשתף אותנו. דרגו את מאפייני המשרה, כדי שכולם ידעו איך זה להיות
מזכיר/ מנהל לשכה

  • עבודה שדורשת יצירתיות וחדשנות (על בסיס קבוע)
  •  
  • עבודה מול ממשקים רבים
  •  
  • עבודה עצמאית
  •  
  • עבודה דינמית ומגוונת
  •  
  • ריבוי נסיעות
  •  
  • עבודה שוחקת במיוחד
  •  
  • שעות עבודה שונות מהמקובל בתעשייה
  •  
  • עומס עבודה גבוה
  •  
דירוג שביעות רצון מהמקצוע על פי הגולשים